Στιχο-μαλακίες Part I..

Έshιει αρκέτο καιρό να ασχοληθώ με το μπλοκ αφού οι εξω-ηλεκτρονικο-υπολογιστικές ασχολίες μου εν μου άφησαν περιθώριο ούτε να μαζέψω τα φθαρτά μου στην φάρμα όπου διατηρώ εδώ και ένα μήνα στο φέισμπουκ. Λοιπόν επανέρχομαι με την επιλογή μερικών τραγουδιών όπου αναδεικνύω τα βαθύτερα κοινωνικά μυνήματα τους.

1. Β.Καρράς – Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις

“..κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, όταν πας ξένα χέρια ν’ αγγίξεις..”

(Ξεκάθαρα αφελής ο Καρράς απορά αν όντως η πρών του θα αισθανθεί τύψεις όταν τζίσει τα shιέρκα κάποιου άλλου, που ‘σαι να του πεις ακόμα πως του έκαμεν τζιέρατο !)

2. Δ.Βανδή – Τι κάνω μόνη μου

“..Τι κάνω μόνη μου μες το σαλόνι μου.. Πολύ καλά περνώ στον καναπέ μου εγώ..”

(Τι κάμνεις μόνη σου πάστον καναπέ ώστε να περνάς πολλά καλα..χμμ..μόνη σου..καναπές..εν μου έρκεται κάτι!)

3. Αγνώστου καλλιτέχνη

“..Από τότε που γνώρισα εσένα, θεέ μου έπαψα να είμαι παρθένα..”

(Εν τον Παπέϋ που εγνώρισεν τζιε είπεν της τελικά πως με τα νέα δεδομένα περί αστρολογίας που έχουμε τελικά ένεν παρθένα τζιε εν ζυγός, μεν πιέννει ο νους σας στο πονηρό..)

4. Αγνώστου καλλιτέχνη

“..Ούτε φως και γρίλια ανοίγεις δε με θέλεις εν ολίγοις..”

(Οι ρε παιδκιά τούτο το μονόστιχο ειλικρινά άγγιξε τον απόλυτα εσωτερικό μου κόσμο, πόσο πολλά μπορεί κάποιος να είναι τόσο βαθυστόχαστος, άκου άκου.. ούτε φως και γρίλια ανοίγεις άρα λογικά σύμφωνα με την Θεωρία του χάους εν με θέλεις κυρία μου.. τι με παιδεύκεις, πρώτα άνοιξε το φως τζιε μετά μιλούμεν..)

5. Σ.Δημήτρης – Άπιστη τελεία κομ

“..Σε ψάχνω σ’ όλο το internet με 800άρι pentium αλλά δεν είσαι πουθενά γι’ αυτό θα πάω σε μέντιουμ. Και το μέντιουμ ρωτάω πού να βρίσκεσαι εσύ μια στιγμή μονάχα λέει να ανοίξω το pc, το μηχάνημα ρυθμίζει στη σωστή κατεύθυνση και μου λέει αυτή που ψάχνεις είναι στη διεύθυνση, http://www.apisti.com”

(Νοου φακκινγκ κομμεντ)

6. Αγνώστου καλλιτέχνη

“..Μωρό μου είσαι όργιο, σαν τον Άγιο Γεώργιο..”

(Οου χόλυ shιτ ! Φαντασιώνεται τον εραστή της σαν τον Αγ.Γεώργιο, πάνω σε άππαρον να κρατά δόρυ που συμβολίζει το ‘εργαλείο’ του εν ώρα στύσης.. Στοχαστικό..)

7. Πέπη Τσεσμελή

“..Σκανδαλίζομαι, μονάχη μου αγγίζομαι με μια γραβάτα σου ερεθίζομαι”

(Καταρχάς να συγχαρούμε την εν λόγω κυρία που εν καταφεύγει στην απιστία παρα μόνο στον αυτοερωτισμό με την γραβάτα του εραστή της καθώς επίσης και αξιοσημείωτος ο φετιχισμός που την διακατέχει..)

8. Πέπη Τσεσμελή

“..Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες βγάλε όλα τα ρούχα σου εκτός από τις μπότες..”

(Τούτη η Πέπη τελικά εν πολλά φετιχίστρια, την μια εν η γραβάτα τωρά εν οι μπότες.. Αχχ θέε μου τι έχουν να ακούσουν τα αφκιά μας ακόμα..)

9. Αγνώστου μητρός και πατρός

“..Αφήστε τους να πεθάνουνε όλοι τους σαν νεκροί..”

(Μεν μου γελαστείτε τζιε αφήκετε τους να πεθάνουν σαν ζωντανοί έσφαξα σας!)

10. Στιχουργός ο Φοίβος

“..Το Vogue σου αρέσει και το Madame Figaro, μα αν σε βάλω κάτω θα σ’ αρέσω μόνο εγώ..”

(Το ότι ο Φοίβος είναι τρέντυ και ινν φαίνεται άλλωστε τζιε στα τραγούδκια του, αλλά το ότι είναι τζιε σεξ μashιν τωρά το ανακαλύφκω..)

Αφήνω σας με ένα ανεκδοτάκι εφήμερο αφου σήμερα εν οι εκλογές της Ελλάδας απ’ όσο ξέρετε..

“Τι κοινό έχει η Νέα Δημοκρατία και το Big Brother ;”

Καθε βδομάδα έχουν και μία αποχώρηση.. !

~ by Cogito Ergo Sum on October 4, 2009.

3 Responses to “Στιχο-μαλακίες Part I..”

  1. skeftou na elalen toy karra tzai ti allo tha aggiksi ektos poy ta sherka

  2. eisai foveros

  3. Παρακαλώ λάβετε μέρος στην έρευνα στο http://oniropolos.blogspot.com/2010/04/reality-next-top-model.html

Leave a Reply

 
